Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 16 mars 2013

Nya lägenheten.......









Efter en väldigt lugn förmiddag så va vi bjudna in på fika till Micke ,Petra och ungarna till deras nya fina lägenhet ....Sara med familj kom också dit..... Den va jättefin...ljus och rymliga rum......innan va vi in på Coop för att handla lite silkesband som kan va bra att ha........ när vi kom hem va det dax att fixa middagen och innan jag skulle börja med den så satte jag mig för att kolla fiskarna och höll på att få slag,trodde det hänt ngt med mina fiskar för det såg så konstigt ut på botten.......Men då hade Tim den busen varit in och köpt 2 halvstora malar.......så nu finns det algätande mal i akvariet......Men efter denna dag så blev jag helt slut,är inte slut kroppsligt utan skallen,blir yr och matt.....så nu är det soffhörnan som gäller resten av kvällen.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar