Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 19 mars 2013

Smälter maten.....



sitter just nu och smälter maten......har mått sådär idag.....trött,lite huvudvärk och lite låg.....tog faktiskt en ipren för kändes som om det va migrän på G........ I dag va det dax för cellgiftet Xeloda igen och nu är det behandling i 14 dagar....... Vilket väder det varit idag då, sol & snöfall om varannat...och så har det blåst som sjutton...... Så det har varit mysigt att sitta och sticka och titta ut på busvädret.... igår satt jag och läste min journal från dagen D den 28/11-2011.....och då läste jag ngt som jag glömt att jag hade Perikardit och en förtjockning i hjärtväggen....som dom inte kan förstå hur jag fått ,eller att jag inte märkt att jag haft,dom skulle ju göra en biopsi på det,för det finns även vätska där med det sitter så illa till att det gick inte att göra en biopsi......och detta har jag helt glömt bort........ Idag gjorde jag en kyckling wook till middag med wookgrönsaker,pasta penne ,kyckling och bacon i...det blev skitgott...Till lunch blev det en laxtallrik och det va supergott,älskar lax =) Just nu är det lugnt här hemma...Ville är inne hos Zacke...Ebba sover....Linnea kikar på ipaden......Tobias och Philip spelar tv-spel......Julia är uppe på sitt rum......Tim är inne och handlar..... och pappan är på väg hem på cykel från jobbet..... och jag ska ta mig en mugg nybryggt kaffe och fortsätta på Ronjas kofta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar