Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 15 mars 2013

Plötsligt händer det......


INTE EN UNGE INNE !!!!!! Åh shit va det är tyst.....Pappan sa just det - Snacka om kontraster.......när det alltid är fullt ös här...... Och helt plötsligt inte en enda unge...... Ja det bekommer inte mig så mycket jag sitter och stickar vilket som =) men eftersom Linnea,Tobias och Ebba for iväg till Tobias föräldrar så fick jag tillgång till min skinnfåtölj i köket som Linnea lagt beslag på,hon sitter där och virkar......så jag kunde sitta och sticka och njuta av mitt akvarium .....är så nöjd med hur jag fick till inredningen i det.... idag det varit värk i bröstkorgen igen,så himla jobbigt när den sätter in,har ju varit ganska lugnt några dagar från värk..... och snart är det dax för cellgiftsbehandling igen.......i dag blev det pizza från våran Grill i Gunsta...orkade inte tänka ut ngn mat idag.....nu blir det lite kvällskaffe som pappan fixat <3 Snälla Malin från Kalix skickade så gulligt kort till mig som kom idag <3

1 kommentar:

  1. Akvariet är jättefint.
    Häftigt med döskallen.
    Önskar dej en skön helg.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera