Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 7 mars 2013

Så blev det ännu en ont i magen dag av oro.......




Fick brev från kirurgen att jag hade fått en besökstid där för att kolla det dom upptäckte på mammografin.....Och genast slog magvärken till,blir så himla orolig........måste ändra tiden bara så att Emma kan följa med mig..........har stickat på Lill Ebbas kofta idag och hoppas bli klar med den i helgen.....för jag har mycket i skallen nu om vad jag vill sticka till vår/sommar till alla barnen......fick även nya bambustickor med posten idag från Underbara Ulla och dom va superbra....så ska beställa två par till i efterföljande storlekar......Linnea va ju in en sväng till stan idag och hittade skaljackor till Ville och Philip (glömde ta bild på dom) och två t-shirts till Ville på Stadium så Lilla Hjärtat blev väldigt nöjd......till middag i dag blev det köttfärssås och spagetti och det åts med god aptit ...även Zacke åt ordentligt nästan 2 stora portioner fick han i sig som Julia gjorde iordning åt honom......efter middagen och efterföljande städ av köket....vill ha snyggt,rent och undanplockat så kraschade jag i soffhörnet,pappan fixade nybryggt kaffe för jag va helt slut......eftermiddagarna blir tröttsamma...... Fick även chans att vara med och Buzza med Buzzador och deras nya juniortandskölj  det ska bli spännande......Hoppas på en lugn natt i natt ,brukar få såna otrevliga drömmar när dom där vita kuverten dyker upp från Akademiska Sjukhuset.........Natti Natti på Er =) WF här kommer jag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar