Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 31 mars 2013

Ta igen sig dag i dag......

Dag 13 i omgång 2 med Xeloda ..... Dag 4 i omgång 13 med Temodal.......
Blev lite halvfart på förmiddan idag,märkte av sommartiden.....Pappan tog sig ut på ett 2 -milapass på skidor....... jag försökte få till lite ork,men det sket sig då värken gjorde sig påmind igen...och så har jag fått ont i armbågarna....när man tar på benet på armbågen gör det så himla ont så strålar det ner i fingrarna....På eftermiddan så tände pappan grillen och vi grillade hamburgare med olika tillbehör...va riktigt gott för engångs skull då jag inte är så förtjust i det.....sen gick jag in för att ta mig en liten vila och sticka lite...blev färdig med två till små mössor men hann bara ta bild på en av dom.....nu har jag börjat på en Jordgubbsmössa...sen är det bara hoppas man får sälja några mössor på marknaden.....Såg ju för ngn dag sedan till min förtjusning att det va 2 små pytte Platy i akvariumet,dom är ju bara för söta....sen är det två av mina favoritplatysar som är med bebisar och jag tror även min favorit guppyhona är med bebis....matar mina Judith & Judith med zucchini och dom blir helt tokiga i biten när jag sätter fast den i botten,den är slut på 3 dagar !!!!! Åhhh det är så skönt för nu närmar sig sista dagen med cellgifterna imorgon är det sista Wiiihooo och sen är det uppehåll i 14 dagar såååååå skönt......nu lite WF innan jag kallar på JB För lite hjälp att somna gött,och drömma sött =) önskar er en natt




med en massa drömma Sött <3

1 kommentar:

  1. Hoppas du fått go sömn o att det blir en ny dag utan massa smärtor för dej ♡Gunilla

    SvaraRadera