Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 28 februari 2013

Dag 10 i omgång 1 med Xeloda...... Dag 1 i omgång 12 med Temodal. ....

ja då va det dax att börja med nästa cytostatika, Temodal .....så nu är det två cellgifter som ska intas...... få se hur man mår imorrn då........ imorgon ska jag ringa upp igen och kolla om svaren på biopsin kommit som dom tog  på mammografin..... men att hoppas att det INTE skulle vara cancer verkar vara lönlöst..... Idag for gänget här hemma in till Fyrishov och Lilla Ebba hade tyckt det va jättekul att plaska.....så jag fick ett välbehövligt break från alla ljud...är så förbenat trött.... blir det för mycket ståhej så mår jag illa...... annars har det varit en helt okej dag , blev klar med Lille Isaks kofta så jag kunde börja på en beställd





bluffolle i svart med pälskant =)........ till middag idag blev det makaronilåda =) Pappan fixade veckohandlingen idag eftersom han åker tidigt Lördag morgon så ville han ha Fredagskvällen fri från handlingen. vann ett bud på Tradera idag med Cygnetgarn med lite annorlundare färger än vad jag brukar annvända...men dessa blir bra till bluffollar....just ja fick en bild på kusinbarnbarnet med min fina stickade huvkofta....så skoj att se de stickade alstren på de små.......värken i bröstkorgen sitter i den kommer och går,ena stunden bra och nästa gör det sååå ont......nä nu ni ska det spelas WF......och få många höga poäng hoppas jag =) önskar er alla en God Natt <3

2 kommentarer:

  1. Jag tycker som du, verkligen roligt att få se hur och om det man stickat passar! Här gör det så och är lite lagom stort så det räcker några veckor till... babysar är svåra att sticka till de växer olika fort och man vill ju att kläderna ska sitta bra.
    Styrkekramar inför din dag!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! Sitter här i Kiruna och läser din blogg. Det är kallt ute, och säkerligen halt. Jag ska strax ge mig av till mitt jobb i en by här utanför, 7,5 mil enkel väg bort där jag arbetar som sjuksköterska. Det har blivit en vana att titta in här hos dig varje morgon, och "se hur du mår". Ville bara skriva och önska dig en god morgon och hoppas att din dag inte blir allt för eländig!

    SvaraRadera