Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 10 februari 2013

Sköna Söndag!




Ja de blev en skön Söndag här idag....Tobias på jobb,pappan på skidtävling,Julia till kompis och Tim & Philip sov länge.....så det blev en stickardag och jag blev så arg när jag upptäcker att jag stickat ärmarna i en annan garnkvalite så det va bara att göra nya.....har en kvar nu...shit........pappan stackarn kom hem lagom till middagen och hade varit tvungen att bryta tävlingen pga att dom nya dyra pjäxorna släppt i limningen..... Fy Salomon...... tur det inte va i Vasaloppet dom gick åt pipsvängen....pappan va inte glad när han kom hem......till middag blev det en smarrigt god köttgryta efter eget recept.......Efter middan gick pappan och Ville ut och fixade ved och sopor som skulle bort till soptunnan......och så böt dom halmen och höet på innekaninen och gjorde rent buren....... Ebba va så kul idag när hon fick tag i Linneas chokladbit,hon blev alldeles galen ...det tyckte hon va gott men får nog vänta ett antal månader innan hon får smaska godis men tyckte om det gjorde hon ,min lilla Solstråle =)  Kul att det va några program som va bra på tvn i kväll ... Så ska det Låta & Brottet.....är ju lite dåligt på helgerna i programtablåerna tycker jag...... Ja då avslutas vecka 6 och vecka 7 tar vid ...... och jag bävar för Tisdagens läkarbesök,misstänker att det säkert är ngt mera skit som tillkommit....det värsta är att jag har haft rätt i det jag känt hittills......fast det finns dom som inte trott på mig riktigt.......är faktiskt skraj denna gången........Pappan och Emma följer med mig som stöd...... När jag låg inne sist så fick jag ju en ljuslykta av Emma som spred så vackert sken...för nån dag sen fick jag en till av henne och ikväll premiärtände jag dom och dom spred ett så fint sken........ nä nu ska jag spela några vändor WF...... SOV GOTT ALLA RARA <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar