Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 15 februari 2013

Ett litet klirr. ....

Dagen i dag har gått så himla fort...... jorden snabbar på...... Ville gick glad till skolan idag.....men så har han ngt att se fram emot också....mutar honom lite och det funkar....hans högsta önskan just nu är att få Woddy dockan från Toy Story och jag har hittat och budat på honom och hoppas vinna,dyra grejer för en liten sjukpenningslön men det är det värt.....idag for Linnea och Ebba in och gjorde stan så det blev barnfritt här hemma på dan.....jag kollade på Hem till Gården och åt varmrökt laxmacka och njöt av lugnet..... Till middagen idag bjöd jag på hämtmat som dom fick välja vad dom ville ha....blev allt från sallad,pizza,hamburgare och kebabtallrik......nöjda barn.....pappan hade den obligatoriska veckohandlingen idag så nu är skåpen välfyllda igen..... Har beställt lite nja mycke garn från Ulla nere i Malmö idag 2 mönster med tillhörande garn till Lilla Ebba och ett gäng Marino Soft garn och så ett gäng härliga pastellfärgade garn från en tjej på garnlådan på FB......Sen gick jag in och kollade på Gina Tricot för att checka byxor och då blev det 3 par brallor och 5 toppar shoppade.....nöjd....mycket nöjd.......sen har jag stickat på Isaks kofta och nu är det inte många varv kvar....så kul och se hur den blir......sen blir det att börja med en beställd liten babyhuvkofta i en härlig mellanblå färg.....nu ska jag försöka få mig lite sömn men först lite WF...... Godnatt alla Goingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar