Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 13 februari 2013

okoncentrerad.....ofokuserad....... vill inte.........



även om jag försöker att inte tänka så mycket på min besvikelse över provsvaren i går så kommer jag på mg hela tiden att sitta och grunna ....... inte undra på att stickningen får ta smällarna.......upptäckte ju att jag måste riva upp en bit på bebiskoftan som ska vara klar till på Lördag ....så imorrn måste jag fixa det..... Sen upptäckte jag att Ebba fått två tänder i sin lilla mun,Linnea hade inte märkt ngt....såg det när jag gosade med henne när Linnea böt blöja på henne på skötbordet, mormors lilla Bebba <3  till middag idag blev det tacokryddad köttfärsås och pasta..... sen va pappan upp till Vargspåret för att visa ngn som har tagit på sig och hjälpa till att spåra i skidspåret......och efter det hade pappan lovat Ville att han skulle få åka in och köpa ngt roligt......och hem kom han med nån liten bil som med hjälp av rött sken kan åka upp och åka på väggarna.....lycklig litet Hjärta.....Sen avslutades kvällen med ....Mia på Grötö...... nu word feud ..... Ha en lugn och skön natt Natti Natti

1 kommentar:

  1. Godmorgon!
    Stackars du, du har verkligen fått din skäppa full! Jag har full förståelse för att du har svårt att koncentrera dig!Konstigt hade det nog varit annars? Jag skickar dig en varm tanke, och hoppas att din dag idag blir lite bättre!

    SvaraRadera