Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 5 februari 2013

Febrig och skrovlig i halsen.....

Lilla Hjärtat blev hemma idag....tempen stannade på 38.0 och han va skrovlig i halsen precis som jag....hoppas att magnetröntgen går bra imorrn för hatar att ligga där och få torra hostkänningar när man inte får röra sig.......och så vill jag ju göra den så det blir besked på läkar besöket på Onsdag nästa vecka då jag ska få reda på hur gammakamerans bilder blev och morgondagens magnetröntgen......har precis stekt en laddning fläskkotletter som ska stå och puttra på svag värme och som sen tillsammans med grönt,bearniesås och klyftpotatis blir dagens middag.....har ont idag i bröstkorgen..jobbigt.....Tobias,Linnea och Ebba gick ner till grillen för att handla lite....snön faller......fick garnet från Ulla idag men till utlämningsstället och jag som hoppats det skulle dimpa ner i lådan.....nä nu ska jag gå och kolla om kaffet bryggt färdigt.....önskar er en God Eftermiddag.......

2 kommentarer:

  1. du är såå stark som kämpar på vännen

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar får du här från mej...Gunilla

    SvaraRadera