Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 13 februari 2013

Försöker att inse att det bara är att Gilla läget. ....



ja inte blev det mycket sömn inatt.....låg och tänkte på vad jag hade hoppats på att det INTE skulle ha växt,eller blivit mer av cancermonstren...och definitivt inte på några nya ställen,hade ju hoppats på att börja min resa tillbaka till mitt älskade jobb på Tallen....... men nu känns det väldigt långt borta.....suck...... nu blir det istället remisser till nya mottagningar...nya läkare.....nya jobbiga undersökningar....åhhh jag blir så arg.....     Har stickat idag men märker att mina tankar är på annat håll för så mycket jag stickat fel och fått repa upp har jag inte gjort  på dom dryga 35 år jag stickat....... Bakade en kladdkaka till oss som mellanmål....Ville har kommit hem och är så go och glad...även om hans sista ord imorse till mig va - mamma jag vill inte att du ska dö.... Har talat om för honom att jag inte kommer att dö än....men att jag måste äta starkare mediciner nu och kommer kanske må dåligare än vad jag gör nu.....men förhoppningsvis slipper jag dom värsta biverkningarna....... Nä nu är det snart middagsdax och köttfärssåsen puttrar på spisen bara pastan som ska kokas... Ha en fortsatt bra Onsdagseftermiddag.......

5 kommentarer:

  1. Ja vad ska man säga,du har ett tufft liv med din canser.Vill ge dig styrkekramar.Du har en stor härlig familj som stöttar dig.Jag tycker ändå att du kunde fått bli frisk å slippa det elände du har i kroppen.Tur att du har din älskade stickning.Mjuka mysiga stickkramar från mig.

    SvaraRadera
  2. Om man kunde trolla...så var du den första som jag skulle
    trolla bort cancerj##larna på.

    Kramar i mängder/Tina

    SvaraRadera
  3. Jaa vad ska man säga. Tänker på dig Skickar massor med kramar <3
    Yvonne

    SvaraRadera
  4. Kram ♡....Gunilla

    SvaraRadera