Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 6 februari 2013

Tråkfotboll......laddat med godis och chips.....

Men de sket sig att Sverige skulle kunna göra ngt åt Argentina...så jag gav upp och pappan också.......tråkigt....... I dag blev det Makaronilåda till middag efter Linneas önskemål...... Ville va till tandläkaren på eftermiddan....... och pappan va och hämtade ut mitt garnpaket på Coopforum..... Härliga Merino Soft som jag köpt från Ulla i Malmö......Har stickat på Isaks kofta idag men får nog lägga den åt sidan några dagar för Emma ringde och beställde en babyjacka + mössa till som ska vara klart till nästa helg,hon ville ha det i vitt för mottagaren har inte tagit reda på vad för kön de är........så den får jag börja med imorron.....är riktigt trött ikväll.....är alltid så himla nervös före röntgen så efter släpper all nervositet så jag blir helt urblåst......skönt att det är Torsdag imorrn.......Åh va det har kommit snö ute.....flingorna som kommer är jättestora.....idag vad det celebert besök vid fågelmatbordet....Tofsmesen va ner och käka sååååå himla söt....idag va det flera icke så vanliga fåglar vid gågelbordet som , svartmes,talltitan,stjärtmesen och svarta Kattan =) Nä hörrni nu är jag trött och sliten .....lite WF sen sussa kudden =) SOV SÖTT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar