Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 2 februari 2013

sitter här........

och äter min frukost serverad av pappan......nu när jag går på cellgiftsbehandlngen är de guld värt att få frukost innan man går upp....två fyrbenta vänner dreglar och tigger ost......somnade om en stund,skönt annars har jag klockan på ringning vid 06.00/06.30 är livrädd att vända dygnet...även om jag sitter uppe och kollar ngn film till midnatt så går jag upp då......nä numska jag gå upp och inta dagens morgon medicin......Ha en bra dag alla goa !

1 kommentar:

  1. Kära lilla söta Bettan. Grannen fårtanten följer dig o ditt liv. Är lite dålig på att skriva kommentarer. Dina mattips kommer väl till pass ibland. Är ju pensionärer nu o äter både lunch o middag hemma. Tur att du har en så stor o fin familj som "stör" dig i dina dystra tankar, som jag förstår måste komma. Tänker på dig o äter också mycket lax, som är bra för kroppen o knoppen.

    SvaraRadera