Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 11 februari 2013

Ja jag blev mållös.......


middagen blev så god...och Soili jag har ingen sås till detta ...men man kan säkert ha ngn senapssås till....jag har bara smöret (ganska rejält) i formen som med äpple ,lök och osten blir som sås........efter middan for Pappan och Ville iväg och åkte skridskor....när dom kom hem skjutsade pappan Linnea och Julia på "Husmorsgympan" nere i Logen i Gunsta......Men idag behövde jag inte vara barnvakt Pappa Tobias va hemma idag =) Hade parkerat mig i min hörna med ost och kex för att kolla Familjen Annorlunda.......för jag tycker så mycket om Maria & Walle.... Då knackade det plötsligt på dörrn och min Lilla Syster Yster kom efter sitt jobb med överraskningar till mig..... Lilla Tokan där jag blev alldeles mållös över vad hon hittat på  ....... ska ta en bild på allt imorgon när ljuset är bättre....men det va en stooooooor bukett rosa tulpaner,en superfin bildmagnet med delfiner (ett av mina favoritdjur),ett gulligt skrivet kort, 3 stycken Lyckotroll i olika storlekar alla i rosa kulör.....ett rosa ägg....... blev verkligen överraskad..... orkar inte ta mig in till stan och kolla så det va så skoj att få ....Hann av naturliga skäl inte sticka klart huvan ...men nu är det bara några centimeter kvar......just ja idag när Julia gick hem från skolbussen så när hon närmade sig hemma så såg hon ngt på gärdet utanför oss som hon trodde va två älgar....men som hon sen såg va grannens två hästar som smitit ur hagen....så hon ringde och sa till dom att hästarna va på rymmen.... ja det blev en härlig kväller så nu ska jag sova och försöka samla kraft till det där Läkarbesöket jag bävar för....har så ont i mellangärdet...och inte gör det saken bättre att jag fått mer ont i bröstkorgen idag och så har det börja spökat med värk i ryggraden mellan skulderbladen.... ja jag är riktigt nervös inför imorgon........

2 kommentarer: