Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 2 februari 2013

Cellgiftsomgång nr 11 dag 3

Fy va skönt att vara inne på dag 3 av cellgifterna......



Här skulle det tittas på långfilm klockan 20 i vardagsrummet ....och dom som skulle titta på melodifestivalen skulle kolla i tv-rummet...men när jag hämtat kortet och satt i funkade inte boxern.....skit...... och orkade inte byta rum & tv för att behöva böka med stickningen........åhhhhhh blev så ARG !!!!!!! så jag kollade en stund på Ps I Love You.....sorglig........blev färdig med alla delar och en volang på Ebbas tröja så imorrn är det bara en volang och halskanten kvar......den kommer bli så fin till lilla tjejen...... Mår lite sådär just nu....förkyld,röda veckan, cellgifterna och oron inför kommande läkarbesök........ Men imorgon är en annan dag !!! Nu ska jag spela WF och sen knoppa så gott det går.....Natti Natti ha en skön natt <3

3 kommentarer:

  1. Lyssnade på PS I love you på ljudbok, kom på mig själv att gå omkring på ICA och storgråta... De var bara att vrida av boken och lyssna när jag var mera ensam :D
    KRAMEN

    SvaraRadera
  2. PS I love you är verkligen gråtvarning på. Men jag älskar den filmen. Otroligt bra skådespeleri. Hoppas du snart mår bättre. Jag håller allt jag äger och har, för dej. Jättefina tröjor du stickar till alla ungarna
    Kram Eva Bergkvist på pysselkorgen

    SvaraRadera
  3. Kram på dej sov gott!Gunilla

    SvaraRadera