Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 11 februari 2013

Drar några varv........


på stickorna medans jag väntar på ugnsstekta falukorven med myyycket äpple,lök,smör och ost ska bli klar...och till det blir det hemmagjort potatismos......idag kom alla iväg till skolor och jobb bara jag, Lilla dreggelfian och Linnea hemma = en fridfull dag med lite städ och tvätt och Hem till Gården.....och naturligtvis stickning......upptäckte ju på morgonen att jag stickat med fel garn även på den första ärmen....så nu är det två ärmar gjorda i rätt garn...håller på med huvan och hoppas bli färdig ikväll......om jag nu får tillgång till min laddningshörna.....det va en liten en som snott den för mig.....nä nu stampa potatis......

2 kommentarer:

  1. Men jag skulle tro att hon är förlåten :D Hoppas du haft en bra måndag!

    SvaraRadera
  2. Du frestar igen med goda middagsförslag.Häller du på någon sås också??
    Det där måste jag prova ....låter verkligen gott.
    Hoppas att du haft en bra dag i dag,
    Styrkekramar ♥

    SvaraRadera