Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 9 februari 2013

På ändstationen.... Sängen.........




ja då har man hamnat här igen =) haft en lugn dag som fick en topp vid middagstid men sen blev de lugnt igen.......Har haft efterdyningar av migränen igår......känt som om man va ute på världens party igår....... Har stickat på den lilla vita babykoftan ...... bara en ärm och luvan kvar att sticka.....sen fick jag en beställning till på en huvkofta i babystorlek och ska göra den efter Isaks läckra kofta är färdig.......Efter Grötlunchen idag for Linnea,Ville och Ebba in till Mia & Zacke för att åka pulka i backen hos Mia.....sen kom Mia & Zacke med hem när pappan hämtade Ville och Linnea ( därav toppen vid middagstid) i dag serverades Tacobuffe med diverse goa tillbehör......efter det så skulle Mia ,Zacke,Linnea och Ville åka in till sin storebror Micke och kolla på Melodifestivalen.....så då blev det lugnt här hemma......jag hjälpte Tobias med tvättning och sätta på pyjamas på min lilla Ebba så fick jag chans att göra en läcker frissa på henne när hennes mamma va iväg ...sen hjälpte jag till att söva Lilla sötungen .....efter Mellon åkte pappan in och hämtade hem dom och nu snarkas det för fullt Ville va bra trött.......och det börjar jag också bli........Godnatt Goingar.....vi hörs imorrn !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar