Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 9 februari 2013

Nyhetsmorgon på Tv 4. .......




Då har vi röjt det mesta...dammsugit,torkat golv,plockat och plockat,dammat,tvättat,kört diskmaskin,torktumlar....och nu en kaffe till Nyhetsmorgon på 4:an...tycker om Jesper som leder det på Lördagarna.... ute rasar snön ner från ovandär....... inne myser jag av mina fina tulpaner som pappan gav mig igår <3 åh dom visar på tvn från Jokkmokks marknad och alla fina hantverk från samerna =) Blir en lugn dag i dag för jag känner av migrän attaken från igår kväll...... nu lite stickning & kaffe...... Önskar er alla en fin Lördag =)

1 kommentar:

  1. Jag har också migrän och dagen efter är jobbig. Ingen värk men man är mör i hjärnan. Jag brukar beskriva det som träningsvärk. Så då behöver man lite lugnare tempo. Då är det skönt att sticka ;-)

    SvaraRadera