Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 18 februari 2013

Usch imorgon bitti är det dax.......

att börja med det för mig nya cellgiftet Xeloda som man käkar i 14 Dagars intervaller.....och det är så jobbiga biverkningar vilka jag hoppas slippa åtminstone hand & fotsyndromet......


Tur man har lite skoj att se framemot som en massa garn som är på väg hem till mig......från Turkiet och Malmö =) Annars har det varit första sportlovsdagen idag och pappan tog ut Ville och Calle på skidtur uppe i Vargspåret...dom hade skidat jätteduktigt och efter blev Ville kvar en stund hos sin storasyster och Calle....Men han kom hem till middan som idag blev potatis,Bruna bönor och stekt falukorv....Sen så går ju Ville i väntans tider hans Woody och Jessie hoppas jag vara på väg nu så han hinner få dom under sportlovet....just ja jag har vunnit mina bud på garn på tradera också väntar på några till som jag leder än så länge =) nej nu ska det spelas lite WF inman en godnatts sömn....hoppas jag...... Natti Natti.......

2 kommentarer:

  1. Tänker så på dig Du fantastiska människa! <3
    Håller både fingrar och tår och Hoppas av hela mitt hjärta att allt ska gå lätt och bra för Dig!!!

    Allt Gott Till Dig!! Massor av Styrkekramar!! <3 <3 <3 Varma hälsningar Ingrid G.
    Tänker på dig<3 Kram <3

    SvaraRadera
  2. Glömde säga....vilka underbart fina garner du köpt!! Jag blir så avis, vågar inte beställa från Y.P fast jag VILL!!!

    Kram <3 Ingrid.G

    <3 <3 <3

    SvaraRadera