Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 26 februari 2013

Faktiskt det bästa jag hört på länge!

Jag va ju på gynkontroll idag på grund av att dom sett att äggstockarna vuxit mellan två röntgentagningar........shit va jag har varit nervös för detta att det skulle hittas ännu mera cancermonster i mn kropp ...så klockan 13.00 idag i sällskap med pappan gick vi in på Gynmott. för första gången i mitt liv ! Och hade tur att få en helt underbar läkare, en isländska ......hon va så himla go .....Iallafall så gjordes den en undersökning och en undersökning med ultraljud och hon konstaterade att det fanns inget där som inte ska vara där....JAG BLEV SÅ HIMLA GLAD SÅÅÅÅÅÅ GLAD !!!!!!!!!! Jag va biologiskt ung sa hon ..... Ni skulle bara veta vad glaaaaaa jag är !!!!

11 kommentarer:

  1. Äntligen ett bra besked! Gläds med dej. <3 <3 <3
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Åh så gott att höra:)...har hållt tummarna vet du kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hurra♥♥♥ tusenfallt hurraaa......du behövde verkligen en glatt besked,nu har du en massa positiva endorfiner som seglar runt i din kropp.Styrkekramar ♥

    SvaraRadera
  4. Åhhhhh så underbaaaaaaart vännen. Måste kännas skönt. Kramen

    SvaraRadera
  5. Åhhhhh så underbaaaaaaart vännen. Måste kännas skönt. Kramen

    SvaraRadera
  6. Ååååååhh så underbart! Så skönt för dig att äntligen få ett positivt besked. Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig känsla det måste vara för dig och din familj.
    Kram
    Kerstin F

    SvaraRadera
  8. Vad underbart att höra.<3
    Blev verkligen glad för din och familjens skull.
    Nu kan du koppla av lite i allafall.
    Nu hoppas vi att det fortsätter så här!
    Fortsätter att hålla alla tummar för dig.
    Kramar från Virre

    SvaraRadera
  9. Åhhh vad glad jag är för din skull:)
    Många kramar//Tina

    SvaraRadera