Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 19 februari 2013

Dag 1 i omgång 1 med Xeloda..........

ja då va första intaget med Xeloda gjord......håller nu tummarna för att slippa biverkningar ........ men med min tur så får jag väl alla tänkbara biverkningar =(








I dag kom garmet från Yarn- paradise i Turkiet och jag som beställde mitt på dan i söndags och idag 11.00 stod dom på garageplan.....imorrn ska jag beställa mera.....blev väldigt nöjd med alla utom baby merinon...finns inget som slår Drops Baby Merino......den är i en klass för sig =) den jag fick idag va hårdare .....lite små stickig.....men dom andra va såååååå mjuka...... sen kom det lite mera garn från en tjej på Facebooks Garnlådan även det ett Icegarn men i ull och melerat jättemysigt så kag jar klämt och snosat garn nästan hela dan ...den andra halvan har jag snosat på Lilla Hjärtat och Lillhjärtat.......även ett brev från Ackis va med posten och det va en tid till Gyn för att kolla äggstocken om den har ngn tumör också....ska ju till mammografin på Torsdag.......Ville,Pappan och Calle va och skidade i Vargspåret även idag.....sen va Pappan och Ville in till frissan och klippte sig och dom blev sååå fina.......på seneftermiddan kom Tobias Mormor och sa Hej innan hon for tillbaka över till Åland...åhh vad jag tycker om henne......fick en bamsebukett med tulpaner av henne i rosa........ nu ska jag krypa ner i sänghalmen och spela lite WF......Just ja fick hem lite nya kläder från Gina Tricot i går...supernöjd med det =)

1 kommentar:

  1. De var snabbt!!!! Mina sista omgångar mössor till Luxemburg har inte kommit fram än.... Fast de har gått flera veckor! Får nog se i stjärnorna efter som pengarna......
    Hoppas de går bra med behandlingen!
    KRAM

    SvaraRadera