Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 14 februari 2013

Den värmer i själ & hjärta. ....










efter den bläiga tisdagen så blev ju denna dag desto bättre...... Började med det vanliga röjet på f.m sen vid elva kom Syster Yster över på en fika och hade med sig så underbara rosor och nejlikor i en fin vas i form av ett hjärta och ett ballonghjärta + en chokladask....På eftermiddan dök ett blombud upp med en så fin ros och med en supergo liten Nallebjörn från mina Underbart Goa arbetskamrater på Tallens förskola....åhhh vad jag saknar dom............ Ville kom hem glad och go idag med.....innan middagsköret så gjorde jag färdig den lilla Babyhuvkoftan i vitt...den blev så söt...påbörjade pizzabaket och det blev med köttfärssås resterna från igår + bacon och paprika,gott gott......efter maten dök det upp ännu ett blombud med massa fina ljuvt rosa rosor och dom va från Faster Ingrid & Farbror Janne....... och det finaste av allt va ju det Ville gjort i skolan ritat så fina kort..... Ja jissus vad med fina blommor jag fått idag..... det gjorde denna dag fri från en massa skittänkande om alla fula,dumma & farliga cancermonster....... åh vad jag kan önska mig tillbaka till Sommaren 2011 Jag säger bara ...Njut och ta vara på eran dag....för med min erfarenhet så vet man aldrig vad morgondagen har att erbjuda......nu ska jag spela WF och sen försöka sova....för natten som var blev det inte mycket av den varan...satt och filurade några timmar i vardagsrummet mitt i natten....SOV GOTT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar