Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 5 februari 2013

Jippiiiiii ingen cytostatika idag.......


men imorrn är det dax att fara in och göra magnetröntgen och dokumentera vad monstren haft för sig i kroppen,sen sist.......blir lite jobbig väntan sen innan besöket hos läkaren den 12:e ..... har satt upp ett mål i min stickning detta år om jag lever och får ha någorlunda hälsa....att sticka ett plagg i veckan = minst 52 plagg MEN.....jag hoppas hinna det dubbla.......ska bli skoj och se hur den utmaningen kommer att sluta....... jag har ju hunnit med åtminstone 6 projekt och är på det sjunde....men det känns som om jag missat ngt......  annars har dagen rullat på här......middagen blev mina specialstekta fläskkotletter,sallad,klyftpotatis,bearniesås....utskuren biff till mig & pappan med krydigt aromsmör......mums....... har haft ont i bröstkorgen idag......så himla jobbigt....... Nu blir det WF ....... Ha en God Natt alla Stjärnor <3

4 kommentarer:

  1. Är säker på att du når ditt mål med stickningen!
    Med den farten du har.
    Kommer bli fler alster 2014 också, du känns så stark i dej själv.
    Många kramar från Virre

    SvaraRadera
  2. Du har flinka fingrar...ojoj....6 stycken redan.
    Super fina är dom allihopa.
    Lycka till på Ackis,
    Hoppas att du får en mindre jobbig dag i dag.
    Styrkekramar ♥♥

    SvaraRadera
  3. Vilket otroligt mål, och jag är jätteimponerad hur långt du redan kommit :) Är lite avis, för mig tar det tid att sticka klart alster, stort som smått. Har så många saker jag vill sticka att jag önskar jag iaf kunde sticka dubbelt så snabbt ;)

    Har tittat runt lite på din blogg och bara måste säga att jag är så imponerad av dig! Du har haft så många motgångar men mellan raderna ser jag en så oerhört STARK person! Jag hoppas att du väldigt snart kommer må mycket bättre.

    SvaraRadera
  4. du kommer sticka massor av plagg vännen både i år i många år framåt. Kramelikram <3

    SvaraRadera