Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 16 februari 2013

Det kommer att bli en lycklig liten kille i detta hus imorgon bitti........




ja han kommer bli skitglad.....för han har ju trånat efter Woody dockan i Toy Story  hur länge som helst men dom säljs ju inte längre.....Men då hittade Linnea en som säljer nya på Tradera Shit vilken tur vi hade jag budade på både Woody och Jessie och vi Vann budena,ja billiga blev dom ju inte.....men vi fick dom Yiiipppppiiiii.... har lagt ett par bud på garn också naturligtvis......det har varit full rulle här idag Micke & Petra va över och käka grillade hamburgare som pappan fixade utomhus...tordes inte släppa in dom idag då Ronja lät rosslig i halsen för jag börjar ju på Tisdag med mitt nya cellgift och vill inte riskera att bli sjuk för det blir ju två olika cellgifter som ska intas Temodalen ska det ju också fortsättas med...... så jag vill inte bli sjuk nu......eftersom tumören växer.....Emma & Lars va över och fikade på eftermiddan......Faster Ingrid kom över med nybakta bullar..........Malin kom och umgicks ett tag medans Erica va på kalas...... Ändå så hann jag bli färdig med Isaks kofta/jacka och jag blev så nöjd över den....så nu har jag påbörjat den lilla babyhuvkoftan i mellanblått som beställts av en Rar tjej på Facebook......... i dag har jag haft värk igen i bröstkorgen....så drygt...... så nu börjar det bli dax att slå igen butiken........Godnatt och Sovgott <3

2 kommentarer:

  1. Vilken jättefin kofta du stickat!
    Hur går det med ditt mål med stickningen ?
    Kram Virre

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att ni fann den eftertraktade dockan, den kommer nog att bli en långvarig favorit!

    SvaraRadera