Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 1 februari 2013

Då tar vi helg =)





även om man som jag är sjukskriven och är hemma hela tiden och orkar bara göra mina resor in till sjukhuset så är de så sköööööönt när helgen kommer och man för en stund kan släppa all planering inför skoldagarna.....och väckning av Ville och tonåringarna.......för att väcka tonåringar på morgonen tar nästan kål på en ! här har middagen intagits och godisskålen tagits fram......Ville sitter och ritar medans han väntar på Gladiatorerna på Tv4.......Ebba sitter i sitt lekbord och ska strax få gröt.......Linnea färgar håret.....och jag sitter och kollar på rapport tar en mugg kaffe och stickar <3 känner att förkylning är på ingång..

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för din förkylning inte ska bli för stor. Själv sitter jag och håller tummarna för att tösen inte ska spy något mer så jag kan jobba imorgon som det är tänkt.
    Ha en skön helg!!!

    SvaraRadera