Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 7 februari 2013

Snö Snö Snö ge mig Snö Snö Snö......

tänk om all snö som kommit i vinter fått lega kvar....då hade det varit en hel del....här har det kommit så härlig snö...så jag hör hur grannarna är ute med sina snöslungor..... Själv myser jag inne och väntar på Hem till Gården.... Snälla Faster Titt va in med mitt favorit godis...Dubbelnougat....... Ville är hemma med sin förkylning och leker snällt med sina Ben10 gubbar......

2 kommentarer:

  1. här har all snö legat kvar så vu har jättemycket, ska ta ett foto o lägga ut så ska dy får se. Vill inte har mera här hemma nu, i stugan som ligger i fjällen får det gärna komma mera för där är det inte lika mycket som hemma här.
    Mums va gott med dubbelnougat, älskar det=)
    Hoppas Ville kryar på sej nu o att inte du åker på någon av dom 3 olika förkylningarna som går( en kompis hade varit på föresläsning av en dr igår, hon är skolsköterska, o han sa att det tydligen finns 3 olika. Inte undra på att det är så långdraget. Ha en mysig dag med sonen. Kramar till dej vännen. <3

    SvaraRadera
  2. Jag har äntligen hittat de perfekta gömstället för lite godis/choklad :D Garnskåpet :D Har en son som kan lukta sig till gosaker vart som helst, men dit har han inte hittat :D
    Trevlig helg!

    SvaraRadera