Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 26 februari 2013

Dag 8 i omgång 1med Xeloda..... Det Glada skuggas av svar från biopsin.......




ja jag blev verkligen glad för dom beskeden att nedre delarna är det inget fel på..... shit så skönt...... iofs så har jag aldrig känt ngt konstigt heller,allt har funkat som alltid.......men det skuggas ju av provsvaren på biopsierna från mammografin...........Hämtade iallafall ut lite tröstemjukt på posten...lite mysigt garn....och Villes figurer från Toy Story.....som han fick när han kom hem från skolan,och jissus va glad han blev =) Linnea,Tobias och Ebba åkte med in till stan när jag skulle till Ackis men hoppade av vid Coop och så gick dom vidare till Bolandscity där Linnea inhandlade en vårjacka åt mig som jag bett henne titta efter......och den satt perfekt på...nöjd mamma.......sen käkade vi pizza till middag och jag tog det lugnt och pustade ut efter dagen......men på kvällen kom den där j-a värken igen på höger sida på bröstkorgen,riktigt glad får man inte va...... och så hoppas jag Ullas garner kommer till mig imorrn....åhhhh rosa babygarn mmmmm så mysigt.....nä nu ska det spelas ett tag....... Natti Natti Vänner Dröm Sött <3

2 kommentarer:

  1. Jaa så gla för din skull må du tro.Hoppas nu det vänder för dej..Va kan det va för värk i bröstkorgen då?..hoppas du sovit gott inatt. .kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar din styrka och uthållighet, du är verkligen min starka och tuffa Betty! Jackan ser verkligen fin ut, så det var bra att du fick hjälp att köpa den innan någon annan hann före.
    Styrkekram från din beundrare Lena i Åmål

    SvaraRadera