Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 22 februari 2013

Dag 4 i omgång 1 med Xeloda..... Haft ont idag =)




det blev ju inte mycket sömn natten till idag för så fort jag rörde armen så gjorde det så himla ont.......även under dan i dag så har det gjort så ont så fort jag gjort ngt med armen.....men det känns lite bättre nu...... Dagen började med ett besök på endokrinamottagningen och dom super rara tjejerna där som gav mig min Xgeva spruta....på vägen hem va vi in på Willys Kungsgatan och handlade lite smått och gott......väl hemma röjdes det lite, men har varit så trött idag.....så dammningen får vänta till imorgon......efter lunch åkte Pappan,Ville,Linnea och Ebba till Sara och ungarna för att grilla korv och va ute en stund,även Malin med barn anslöt.......jag va hemma och tog emot Emma som kom efter jobbet.......vi hade en lugn mysig stund med kaffemuggarna innan monstren kom hem igen.....då va det dags för middag som blev pasta & carbonarasås och riven ost.......Pappan skulle iväg och veckohandla och tog med sig Tobias,Linnea och Lilla Ebba för att skjutsa dom till Tobias föräldrar i Sävja där dom ska vara över helgen.......Emma och Lars fick en nattgäst vid namn Ville.......så här hemma blev det en småbarnsfri kväll.......Med sig hem från stan hade pappan en smörgåstårta...mmmmmmm va gott det va......tittade en stund på tv men det va bara skit på dumburken ikväll så jag sydde ihop den färdigstickade babyhuvkoftan istället.....så nu kan den skickas iväg....tar en bild på den imorrn......nu ska jag spela lite WF och sen försöka hitta en bra ställning för min vänstersida så jag får lite sömn inatt.....Just ja fick en så himla fin halstub utav Malin som hon virkat...så himla fin.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar