Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 6 februari 2014

37,9° nu ikväll

Så det går neråt iallafall.......men usch vad jag känner mig ,trött (beror väl på HB på 97), matt,orkeslös,ont i huvudet....och så fanns inte det nya antibiotikan jag ska ta nu ,ett byte då den gamla inte tog bakterierna i urinen.....nya heter Avolex och ska tas på morgonen ifall man får några biverkningar och pappan fick hämta den på apoteket ikväll ....dom måste beställa den.... 7 tabletter kostade 300 kronor.... sen såg jag i journalen att det kommit ett svar på blododling 1&2 och det fanns stafylokocker som växte....så imorrn kommer svaret på blododling 3&4 då får man se om det även växer där......och om det gör det vet jag inte vad man gör.....I dag har jag orkat sticka lite mer än dom senaste dagarna....så det beställda lilla ljusrosa babysetet med kofta,mössa och sockor är färdigstickat och ska bara sys ihop......så då kunde jag börja på ännu en beställd kofta till en arbetskamrats lilla tjej......kände mig så lugn i själen när jag orkade sitta med stickningen..... Älskade Syster Yster kom över en snabbis för att kolla hur det va med mig.....Mitt i Hem Till Gården !!!!!!!! Men hon fick sig lite kaffe och lite tjatter i reklampausen...... Tim kom över han också ett tag på eftermiddan....Ville hade tur för han kom precis när han va på väg hem från skolbussen så då fick han lift hem...... orkar inte lägga så mycket energi på matlagningen just nu så idag blev det Gammeldags makaroner och stekt falukorv.....men det mumsades rätt bra ändå ☆Snälla Faster Titt kom in med en söt bukett krya på dig tulipaner ♡ ja fasiken vad man ska åka på skit...... Hoppas nu bara att detta inte sätter stopp för Symässan...... dyrt med medicin...... får väl ögonshoppa då =) nu ska det iallafall intas giftpiller.......och dra några Word Feuds ...... Godnatt på er


9 kommentarer:

  1. Skönt att febern har släppt greppet lite om dig ogillar att du har ont 😟
    Härligt att du har orkat stickat lite ❤
    Ja dessa dyra piller som man måste ha.
    Kram och jag hoppas du får sova gott inatt ❤❤❤
    Anki

    SvaraRadera
  2. Men vad bra att febern har börjat gå ner - med din starka vilja så kommer du till syfestivalen. Jag förstår inte hur du fixar mat o stickning när du har feber. Jag är alldeles förstummad. Men det är bra att du har kunnat sticka - det är så bra för själen. Och du - min skyddsängel har en dejt med din skyddsängel.hos dig i natt så att du kan sova tryggt. God natt! Sirpa

    SvaraRadera
  3. Vill att du får må bra nu,
    Hoppas den nya medicinen verkar bättre.
    Tänker på dig. Kram Virre <3

    SvaraRadera
  4. Natti natti, hoppas att du får sova gott, skönt att febern snart är ok,kramar

    SvaraRadera
  5. Hoppas nya medicinen sätter fart på basiluskerna så de försvinner och febern med dem ! Du är så stark men, prioritera krafterna till stickningen som du har sån glädje av. Många Varma Styrkekramar

    SvaraRadera
  6. Ja du är verkligen duktig hur orkar du allt.hoppas du får sova skönt och att du mår ännu bättre imorgon kram stickmaskan

    SvaraRadera
  7. Tycker så synd om dej...det förgrömmade monstret som tar kål på din motståndskraft så att infektioner får fäste.Hoppas att febern ger med sej.
    Skickar massor med styrkekramar.♥♥♥

    SvaraRadera
  8. Hoppas,hoppas att du mår bättre min vän ♥Tänker såå mycket på dej,bara så du vet!Jättefina blommor ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  9. Ljus och glädje till dig!!!/irre

    SvaraRadera