Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 19 februari 2014

Jag har sett svaret.......

På min magnetröntgen........ det har vuxit på en del ställen....... så jag väntar till mitt läkarbesök att få reda på vad det innebär.......och varför det vuxit på dom ställena..... så det känns lite avigt......såg detta i min journal på Mina vårdkontakter........ Men jag fick ju två fina överraskningar i brevlådan idag.....Min gamla vän sen gymnasietiden va på Syfestivalen och sände mig en doft därifrån i form av två skitmjuka rosa nystan och söta små nalleknappar ♡♡♡ knapparna ska få pryda en kofta till min lilla Ebba och dom rosa ska få bli en sjal till mig ♡Tack Snälla Monica ♡♡♡♡♡ Sen låg det ännu ett paket med mysiga nystan.....Tack Snälla ♡♡♡♡♡ det ska bli babytröjor och sockor av det till behövande.....☆☆☆ Jag älskar garn så himla mycket..... och nu när jag tänker sticka och skänka så behövs det verkligen , överraskningarna i brevlådan...... Det får mig för en stund skingra tankarna på det som belägrat min kropp..... Så idag fick jag i knapparna i den lilla koftan som ska skickas till Åland...... Har även tänkt att sälja små stickade ting ( för garnkostnaden)  längre fram i tiden på min Facebook sida och pengarna jag får in ska skänkas till cancerfonden, skänkte ju 800 till jul på försäljning av mina Bluffollar m.m Ja det va mycket svammel och snurriga idéer,men jag måste ha ngt att tänka på.....ngt annat än cancern...för den tar över mycket i min skalle just nu........ Skit är också att munblåsorna kommit tillbaka igen och det gör ont att prata och att svälja.....blir så less......tungan är full med brännande blåsor.....då är det tur att lilla Ebba finns ....för just nu är hon i sin härligaste ålder.....man får sig så många goa skratt varje dag....hon är så härlig,pratar ,sjunger och dansar på sitt härliga sätt....Ett gott skratt förlänger ju livet sägs det...Ville och hon tillsammans är så härliga, mina små Skrattpiller ♡♡♡♡... nä nu är det giftpiller dax och kolla runt lite på webben...... Godnatt & Sov gott





6 kommentarer:

  1. Inte svamlar du inte! Du har jättefina projekt som gör nytta och sprider positiva känslor. Tråkigt att monstren vuxit, så orättvist! Men mitt i alltihop är det tur att du kan komplettera giftpillren med skrattpiller! Du är en hjältinna. Kram och allt gott till dig. Elisabeth i Västerås

    SvaraRadera
  2. SKITCANCER:-(. Tur att du har barnen som får dig att tänka på annat. Glada skrattande barn är härliga. Men vilken bta ide sälja småstickat på facebook. Tycker det är bra att du funderar över stickprojekt för framtiden - du verkar ha så mycket energi. Jag tror att min skyddsängel har rosa vingar - samma färg som det vackra rosa garnet. Sov gott och dröm vackra drömmar. Min skyddsänel tittar till dig också ♡ Sirpa

    SvaraRadera
  3. Tror inte jag har kommenterat hos dig tdgare. Men du är helt fantastisk, både med dina fina stickalster, och hur du hanterar din sjukdom. Hoppas att det inte är något jätteallvarligt, det som har växt.
    Läser din blogg varje kväll. Och förundras över hur du orkar, allt du gör....
    Undrar om du ger ut din adress, till okända?
    Ha det gott, så gott det nu går.
    Kram Eva Raudszus

    SvaraRadera
  4. Med ditt positiva synsätt kommer man långt♡♡♡. Jättebra ide med liten Facebook butik. :). Håller mer än tummar att allt ska bli bra. Kramar Laila.

    SvaraRadera
  5. Jag hittar inte några bra trösteord idag.
    Du är en helt fantastisk människa.
    Kram ❤❤❤❤❤❤
    Anki

    SvaraRadera
  6. Du fina Bettan...tycker så mycket om dej♡ Har inga ord♡ Gunilla

    SvaraRadera