Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 11 februari 2014

Tröttare och Tröttare.......

I dag va det strålning igen men senare på dan.....skönt........ Ville blev hemma idag med ,hoppas han kan gå imorrn......  har stickat lite under kvällen på det röda setet till ♡Pytteliten♡ Sen ska det stickas en liten tjejkofta till Tobias Mormor som har fått tillökning i sin släkt...... I morgon blir en sjukhusdag ....först tid hos strålningsläkaren sen strålning och sen blir det att knata över till röntgen för att göra en magnetröntgen av hela kroppen....... så det blir Ackis hela dan imorrn 😟..... bläääää.........  så tråkigt att det inte blir ngn symässa..... hade sett fram emot det...... få klämma och kanske fått köpa ngt .....brukar ju va billigare på mässor....åhhhh jäkla skitcancer........ Fick liiiite roligt godis i brevlådan idag..... Vann bud på Tradera ,knappar och bokstavspärlor........nä nu ska jag ta mina giftpiller och kliva ner i myslådan.... imorrn är en dryg dag...... vet ju oron efter dessa röntgenbesök.........har dom vuxit.....eller har dom inte vuxit...Cancermonstren.......


10 kommentarer:

  1. När du bäst behöver komma iväg o få tänka på annat så blev det så här tråkigt. Ingen symässa. Hoppas du får en lugn natt och har kraft till morgondagens schema. Styrkekramar till dig o din familj. Ett brev med garn är på väg till dig ♡♡♡ Hemligt♡♡♡. Du är så snäll som stickar till de allra minsta ♡ Sov gott o natti natti Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att de minskat både i storlek å antal.Du behöver få ett positivt besked nu.KRAM

    SvaraRadera
  3. Fann din blogg via FB och gruppen för bloggare 35+.
    Vi båda bor strax utanför Uppsala. Du är patient på sjukhuset och jag har jobbat på sjukhuset med senaste arbetsplatsen på Akuten.

    Jag har varit nära cancern och känner direkt med dig.
    Vackra knappar och så fantastiskt duktigt du är på att sticka!
    Jag är urdålig på att stick men hade önskat att kunna göra detta.

    Synd att du inte kom iväg till din fina Symässa som hade gjort tillvaron mer roligare för stunden.
    En hel dag på Ackis kan aldrig vara roligt, men jag förstår naturligtvis att den är nödvändig.

    Önskar dig all positiva besked och härlig tillvaro med familj och stickningen. Du verkar vara otroligt på att sticka! Så begåvad!

    Styrkekramar till dig även om jag inte känner dig!
    Önskar dig en bra dag med bra/ fina möten <3
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas Ville är så pass pigg så han kom iväg till skolan idag.
    Ännu en jätte jobbig dag för dig på sjukhuset. Givetvis håller jag tummarna. Du är makalös ❤❤❤
    Kram
    Anki

    SvaraRadera
  5. Jag känner så för dig och önskar dig bra besked idag. Så synd att du inte kan gå på mässan som du sett fram emot så mycket! Kram från Elisabeth i Västerås (den här veckan på kurs i Kalmar)

    SvaraRadera
  6. Tänker på dej, vännen. Kram ♥♥♥♥

    SvaraRadera
  7. Vilka fina knappar! En styrkekram! <3

    Jane

    SvaraRadera
  8. Mina tankar går till dej. Kram <3
    Eva /Stickcafèet

    SvaraRadera
  9. Hoppas,hoppas att du får lite positiva besked av doktorn.♥♥♥
    Styrkekramar i massor ♥♥♥

    SvaraRadera
  10. Åh va jag tänker på dej ska du veta ♥kram Gunilla....Glöm inte Mia nu kl 21:) Gunilla

    SvaraRadera