Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 24 februari 2014

Fick nån timme .......

ja det blev inte så många timmar "Ensam Hemma" redan vid 11.00 kom Lilla Ebba med mor sin hem från Sävja....men har ju saknat den lilla trollungen så mycket......nu va hon nyss och sa Godnatt ♡♡♡♡ Annars har dagen varit ganska okej,trött som en jag vet inte vad, hosta from hell och matt.....men det är bara gilla läget.....Fick en överraskning i brevlådan idag , Hemmets Veckotidning låg där...trodde den som kör ut UNT hade lagt fel....men sen ringde min älskade syster yster och berättade att hon den lilla tokan gett mig två prenumerationer , en på Hemmets Veckotidning och en på Allers ♡♡♡♡♡♡♡ Tack Min Fina Yster ♡♡♡♡♡ så himla kul för nästa nummer är det sticka för barn ☆Fick ju färdigt ett "Sticka emellan" baby set med mössa och kofta igår,som jag ska lägga ut till försäljning på min facebooksida sen...sidan hittar ni HÄR ◇ Ville kom hem och vi byggde ihop hans stora lego låda han fick igår med brandbil,ambulans och polisfordon... sen va det middagslagning som blev köttfärssås och spagetti.... imorrn till middag ska jag göra ngt med kantareller,blev så sugen på kantareller.... pappan kom hem sent efter nåt möte med konsistoriet på Uppsala Universitet är ju tydligen ngt rabalder med rektorn där.....men det intresserar inte mig..... efter middan blev det soffan för mig ,totalt slut..... fortsatte sticka på den lilla huvkoftan som ska upp till Sundsvall ♡ nu är det giftpiller intag och sen spela lite wordfeud innan klivet ner i myslådan.... ☆Godnatt☆






5 kommentarer:

  1. Det är bra med en snäll syster. Och vad fina babyset du har stickat! Som vanligt. Jag blir så imponerad av dig. Också som vanligt!

    SvaraRadera
  2. Natti natti vännen. Kraaaaaaaaam <3

    SvaraRadera
  3. Verkligen fint Babyset! Sov Gott!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint du stickar!!..Jaa du en go syster som din är ju underbart att ha♡♡♡...Goa Bettan. .Ha en bra tisdag :) Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Vilken toppen syster ❤
    Tur ni har varandra. Ett jättefint stickat baby set, men du måste höja priset fina du.
    Kram ❤

    SvaraRadera