Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 9 februari 2014

Kvällsinlägget

Ja eftermiddan och kvällen fortsatte i samma lugna takt, som förmiddan....... stickade lite, lagade middag ,Lasagne blev det och en sallad till....stickade lite till, duschade...... stickade lite mer och hann nästan färdigt sista ärmen bara nån centimeter kvar.......kollade Så ska Det Låta....... men tycker inte det är lita bra som när Peter Settman hade det...  Har inte haft ngn feber idag men hostan den fulingen är jobbig..... och tack snälla ni som givit tips om hostmediciner.... Men coxillana kan jag inte ta,blir jättedålig....... hade ju problem med morfinet efter mina operationer också,mådde jätte dåligt...och då måste jag ta det för den hemska värken när dom sågat upp bröstkorgen,shit va ont jag hade.....har aldrig nånsin haft så ont som efter den operationen,inte ens när dom opererade bort hjärntumören...... så Coxillana aktar jag mig för....men ska försöka få tag i recept på Mollipect....... Usch imorrn är det dax för sjukhusbesök igen först strålning och sen upp på mottagningen för att höra om dom fått blododlingssvaren...... Stackars Ville börjar bli konstig i halsen igen,får se hur det blir med hans skola imorrn,hoppas han vaknar pigg och kry ♡ nä nu måste jag kliva ner i myslådan,upp före tuppen imorrn....... Godnatt ☆♡☆


3 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon vännen. Hoppas Ville inte blr sjuk. Kram. O Gonatt

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna både för både dig och Ville.
    Lycka lycka till i morgon på sjukhuset ❤❤❤
    Hoppas du kan sova gott trots att du ska dit du ska i morgon.
    Många kramar
    Anki

    SvaraRadera
  3. Mi lilla Bettan...du fixar o trixar så alla har det säkert så bra runtomkring dej...Du verkar laga såå go mat jämt också!..Lyvka till i morgon, hoppas allt går bra...jag håller tummarna♡ Kram Gunilla ♡

    SvaraRadera