Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 3 februari 2014

39°


Tog tempen nu och den stannade på 39° så då blev det ett par alvedon....... shit va feberfrossig och matt jag är...... Natten va inte rolig,frös,toksvettades och drömde konstigt......sov inte många minuter..... Ringde strålmottagningen tidigt för jag skulle ju varit där kl 09.00 men jag slapp komma idag och imorrn....så får vi se hur jag mår på onsdag...... Nu har jag slängt ihop en makaronilåda till middag,den sköter själv i ugnen nu...... Tur att "vargarna" tycker om makaronilåda..... Så nu kan jag vila en stund och så låta alvedonet tar ner febern till det är dax att käka.....

6 kommentarer:

  1. Detta var något som du borde ha blivit skonad från ❤
    Här kommer en stor krya på dig kram.
    Anki

    SvaraRadera
  2. Vila och drick mycket - hoppas febern går ner snart. Krya på dig!♡♡♡ Sirpa

    SvaraRadera
  3. Håller mycket med Anki...hoppas hoppas det ger med sej NU...kramar Gunilla

    SvaraRadera
  4. Låter jobbigt, hoppas att det vänder snart, så du kan ta itu med dina turbostickor igen och få må bra, kryapådigkramar kommer här, <3

    SvaraRadera
  5. Vad synd det är om dig! Jag kom ut för första ggn på några veckor, till tandläkaren ock dottern med söner på Pizza och sallad! Vilken lyx att komma ut! Hoppas din feber går ner snart också! <3

    SvaraRadera