Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 4 februari 2014

Han fick en Mamma mysdag ♡

Lilla Hjärtat fick vara hemma och ha en mysdag idag efter hans oro över mitt akutbesök i Söndags ...... jobbigt när det påverkar honom så,men med allt man hör om cancer och att man dör i det så förstår jag hans oro.....Vi har haft det mysigt hittills idag ....även lilla Humlan är med och myser.....har börjat förbereda middan som idag blir lax,fiskpinnar,potatis,smält smördillsås och min goa kalla sås till fiskpinnar......nu ska jag vila är bra matt ....tog tempen och nu va den38,6 går sakta neråt ☆



4 kommentarer:

  1. Vilken klok mamma du är, skönt för Ville att rå om sin mamma och se att hon blir hemma, det rör sig mycket i dom små livens huvud, ha en skön kväll, det tänker jag ha, kramizar

    SvaraRadera
  2. Bra o få mysdag med mamma - precis vad ni båda behöver. Hoppas han vet att man kan bli smittad var som helst så det inte är hans halsfluss som gjort att du har fått feber. Jättegulliga barn! Men han har det jobbigt - han förstår och ändå inte. Krya på dig! Massor med kramar! ♡♡♡♡♡ Sirpa

    SvaraRadera
  3. Såå bra att det blev så för er...klart han funderar lillen ♥...Hoppas det är nåt bättre vännen ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera