Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 16 februari 2014

Fick en doft......

från Syfestivalen idag när min Goa granne E kom och gav mig 2 fina nystan som hon shoppat på Syfestivalen.....Tack Snälla ♡♡♡ har redan funderat ut vad jag ska göra av alpacca härvan, en mössa eller halstub till mig själv ..... Åhhh vad jag hade velat vara på Syfestivalen........ men idag har vi fått se Sverige ta guld i herrstafetten i OS ....... så himla duktiga skidkillar & skidtjejer vi har i detta lilla land...... Tog mig i kragen och fixade ihop tröjan till Isak som legat i Göra Färdig Korgen ♡♡♡ och den blev så himla fin....... Sen har det varit full rulle här med besök av Micke och pojkarna....vi barnvaktade Zacke medans Mia körde sina grejer till sin nya lägenhet...... Kul att dom äntligen fått nåt eget efter att 1 år fått bo hos Titt & Boman...... Just nu är Julia inne hos henne och hjälper till att plocka upp alla lådor...... Sen efter alla besök och middagslagning däckade jag i soffan......shit va trött och slut jag blir,tycker jag har blivit tröttare senaste veckorna....är väl den förbenade hostan som tar kraften ur en..... ikväll ska jag kolla på en av min favoritskådisar Keanu Reeves.....har inte sett den filmen ...men jag är ju lite svag för knäppa sience fictionfilmer,utomjordingar och sånt,bara det inte är ngt blodigt..... så nu ska här fixas iordning inför kvällen....katter ska ha mat,ungar ska ha kvällsficka och leksaker ska röjas tillbaka till sina lådor.......Ha en bra kväller

En fin överraskning från Goa Grannen

3 kommentarer:

  1. Åh en väldigt vacker doft från symässan måste jag säga 😊 att du sen tänker göra något till dig själv gör mig glad. I ert gula hus är det fullt ös nästan varje dag tycker jag 😉
    Skulle jag bo hos er skulle jag alltid lugga däckad i soffhörnan. Njut av filmen och en god natt sömn önskar jag dig.
    Kram fina du ❤❤❤
    Anki

    SvaraRadera
  2. Jaa klart DU ska göra nåt till dej själv; Hoppas du får en lugn dag♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera