Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 4 februari 2014

Temp 38,4° ◇Trött ◇ matt

Och en huvudvärk from hell,bara på höger sida..... Får prata med dom uppe på Endokrin-Onkologiska mottagningen imorrn......i morgon är det ju dax för den STORA provtagningen inför läkarbesöket i mars och så inför spruttagningen imorrn med Xgeva och Sandostatin lar.... och så ska det bli intressant och se vad HB värdet är imorgon.....Så det blir en lång sittning för 10.30 har jag strålningstid om jag får göra den och 11 är det läkarbesök på strålningsmottagningen....och så sprutorna när provsvaret kommit....... Har inte orkat sticka så mycket som jag velat idag.....är så trött så jag nästan somnar med stickorna i handen..... Ville hoppas jag kommer iväg till skolan imorrn...... för läxorna fixade vi på eftermiddan idag så nu är det bara veckans ord kvar......men dom brukar han klara på första försöket.....duktig kille äter mycket fisk och håller hjärnan i trim....... idag blev det lax till middag ja och fiskpinnar till pojkarna...... älskar lax..... nä nu ska det intas giftpiller,calciumtabletter,levaxin,penicillin och tavegyl....... Vill önska er en Godnatt ♡





8 kommentarer:

  1. Fina Bettan..var kommer all din styrka ifrån? ! Jag skulle vart så deckad så jag hade nog inte kommit nåt steg fram..Hoppas så på att du orkar med allt i.morgon...natti natti Gunilla ♡

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att du snart får mer ork så du kan sticka lite mer.
    Skickar dig många Styrkekramar!

    SvaraRadera
  3. Den största styrkekramen som finns till dig!!! Hoppas allt går bra idag./ Marita Lindrob

    SvaraRadera
  4. Lycka till med dagen, må dina värden vara med dig.
    Monika

    SvaraRadera
  5. Du är en fantastisk kämparinna ❤
    Jag hoppas du har sovit bra inatt och att du snabbt orkar med din stickning igen. För den är ju din terapi.
    Kram ❤❤❤
    Anki

    SvaraRadera
  6. Ljus och styrka önskar jag dig. Men tillåt dig också att få vara svag ibland!/irre

    SvaraRadera
  7. Som du kämpar! Du är beundransvärd. STOR kram från Skåne!

    SvaraRadera