Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 22 februari 2014

Tråkigt avslut på kvällen.....

men jag blev så där konstig igen......så det va bara lägga sig ner och försöka andas ....... vete katten va det är som händer.....känner mig just nu skakig och svag.......men ville skriva ett inlägg innan jag ska lägga mig ner......Det skulle ju tittas på skidor, 3 milen för tjejerna och hoppet hoppades på os-medaljer......Så vid 10.30 satt vi bänkade även Emma som sovit kvar....men olyckligtvis så blev det ingen medalj....Stackars Kalla orkade ju inte.....men alla kan ju inte ha en bra dag jämt......hon kommer igen.....efter skidorna så skjutsade pappan in Linnéa och Ebba in till Tobias och Emma hem till sitt......efter det så tog han ett pass på rullskidor....och efter det va det skjutsning av Julia till Sara för barnvaktsjobb.... Jag stickade färdigt ett babyset med kofta & mössa.....och började direkt med en liten grå huvkofta som ska fara upp till Sundsvall till en liten en som ska födas i vår ♡ sen vid halv sju va det dax för pappan att fara iväg och hämta Julia hos Sara för att skjutsa henne in till Mickes där hon skulle barnvakta Ronja......och när pappan ändå va inne i stan så köpte han med sig mat från China Garden.....jag käkade friterad kyckling,sötsursås och ris sååååå himla gott....även Ville tyckte om det.....Pappan åt ngt med 3 rätter,såg gott ut det med......sen blev det friterade bananer och glass till efterrätt......snacka om matkoma.... och så skulle vi kolla Melodifestivalen och så blir jag dålig....blir så less på det här......jag får ju aldrig känna mig okej....... så trist....... men hoppas nu bara att det försvinner till imorgon då vi hade tänkt åka in till Mia och kolla in hennes nya boende ♡ nu ska jag lägga mig ner och försöka sova bort detta ♡ ☆Godnatt☆



5 kommentarer:

  1. Hoppas du får känna dej bättre imorgon min kära vän.
    Natti natti gumman. Kramelikran💜

    SvaraRadera
  2. Hej! Hamnade på din blogg när mamma fick ca o jag googlade hej vilt.. Hon op i huvudet på Ackis den 1/10-12, så ni måste varit där samtidigt.. Skulle bara säga att vid flera tillfällen har jag mått pyton efter att jag ätit friterad chinamat, riktigt illa, influensasymtom. Skulle ju vara nästan bra om det berodde på det när du har det då skitjobbigt ändå..❤ Tänker på dig fast vi inte känner varann Kram❤❤

    SvaraRadera
  3. Kina mat är supergott så jag förstår att det blev matkoma 😊
    Jag hoppas att du får vara helt ok hela dagen idag. Kramar i massor ❤❤❤
    Anki

    SvaraRadera
  4. Nääe så tråkigt att det blir sådär med dej gumman ! Håller alla tummar för dej att denna dag blir bra,vill så gärna det ♥ Tack för titten hos mej,blir såå glad! Kram Gunilla ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Nu kikar jag in och önskar god natt ❤
    Hoppas din dag har varit bra och att du inte har känt dig konstig. Jag har funderat och hur är ditt blodtryck kan det vara blodtrycksfall som du känner av? Det kan jag drabbas av och det är väldigt obehagligt.....eller att blodsockret sjunker
    Nu har novisen funderat klart.
    Kram fina du ❤❤❤

    SvaraRadera