Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 27 februari 2014

Såna där dagar........

när allt inte känns på topp....... idag har det varit en sån där dag.....man går runt och känner sig ledsen för allt bara..... Tur att lilla Ebba finns och gör sina tokigheter som bara en 1 1/2 åring kan göra...... man får sig sina skrattanfall....... tittade på Kristian Gidlunds besök hos Jill Johnson på svt play och utav det blev man ju inte gladare precis.....men måste kolla på det..... det är många tankar som börjar fara runt i skallen på en när man ser på sådana program...men det va ett bra avsnitt tycker jag........ Ville kom hem på glatt humör, lilla Hjärtat mitt.....Han blir ju hämtad vid skolbussen av våran Titt....är så glad att hon finns och kan hjälpa oss med Ville.... strax efter han kom hem så kom regnet,det störtregnade hela eftermiddan....... Blev färdig med huvkoftan på förmiddan,hoppas den som får den tycker om den ♡♡♡ Så då kunde jag börja med en kofta till mitt ♡Pytteliten♡sen är det en beställning kvar av en röd kofta..... i dag va det dax för veckohandling som pappan fixade efter arbetstidens slut.....  och till middag blev det ugnspannkaka med sylt och grädde.....Är trött nu så jag ska strax kliva ner i myslådan efter intag av giftpiller och lite word feud.... ☆Godnatt☆






3 kommentarer:

  1. Att ni ska orka är det bra att andra människor hjälper er. Tur att det finns de som ställer upp. Tröjan är jättefin.med söta knappar. Sov sött- en liten skyddsängel håller om dig o tröstar dig så du kan sova tryggt. Sirpa

    SvaraRadera
  2. Så fint skrivet av Sirpa♡Önskar du får en fin fredag gumman ♡ Tänker på dej ♡ Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Självklart att du inte kan vara "på topp" varje dag. Jag beundrar dig för allt du gör inte minst gör andra. Den här koftan är helt underbar ❤❤❤
    Jag har inte kollat på programmet med Christian och jag vet inte om jag vågar heller.....
    Ni har tur som har eran Titt runt er 😊
    En bra fredag till dig och din underbara familj.
    Kram
    Anki

    SvaraRadera