Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 9 februari 2014

Tänk om.........

allt regn som öser och öst ner kommit i form av snö istället.....så mycket mysigare det hade varit ute då......nu vill man ju bara ha vår...... I dag är det vila som gäller hostan gör att det gör så ont i bröstryggen....... Men ingen feber tror jag,har inte tagit den....men brukar känna direkt när det är feber på G...... idag ska det stickas ärmar till den lilla flickkoftan....... Va kul att Hellner tog hem silvret på skidorna....Nä nu lite kaffe på lunchen



och sticke lite ♡♡♡

5 kommentarer:

  1. Så skönt att din feber är borta. Ja fy för regn denna tiden på året... Här i Östersund har vi +1 grader och lätt snöande.
    Jag vill också ha vår, nu räcker det med denna vinter.
    Så söt kofta du stickar, du är så otroligt duktig på stickning, önskar jag kunde vara lika duktig jag. Här hos mig blir det mest sockar.
    Jag beundrar dig hur du orkar och kämpar <3
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag också, att våren kan komma meddetsamma nu! Sånt här blask vill vi inte ha!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas hostan ger med sig så du kommer iväg till symässan - det är ju så roligt. I bland gör man små.fynd där! Kram Sirpa ♡

    SvaraRadera
  4. Så skönt att febern är borta nu ska bara hostan veck också.Ja här i Skåne vill man gärna tro att det kommer vår snart idag +5 grader och all snö nästan borta mina vårlökar är 1dm höga de tittade upp innan snön kom men de ser fina ut ändå.Ta det lugt och vila så du blir bättre.mvh stickmaskan

    SvaraRadera
  5. Härligt att du fått en feberfri dag❤
    Jag instämmer med både dig och dom övriga att ska det bara regna så är våren välkommen nu.
    Kram
    Anki

    SvaraRadera