Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 12 februari 2014

Mia på Grötö

Vilken skön brud hon är..... Maria ....... nej jag glömde henne inte Gunilla.... ett av mina favoritprogram just nu..... Ja idag blev det en lång dag på sjukhuset.....Först hade jag strålmottagningsläkar tid ,där han berättade att strålningen gått bra hittills...och att det kan komma biverkningar 5 - 6 veckor efter avslut,kul...... sen va det dax för strålning efter det . Sen ringde Riselda från Endokrina mott. Och ville att jag skulle lämna nya blodprover,eftersom sänkan varit hög och HB varit väldigt lågt......så då gick jag upp till mitt team Anna & Riselda och lämnade några rör blod......Nästa mål va magnetröntgen av hela kroppen som tog sina modiga 90 minuter......men jag somnade nästan ändå fast den låter ngt så hemskt illa..... men jag är ju så himla trött nu för tiden...... killen trodde jag tagit lugnande innan,men det hade jag inte gjort.....Pappan ♡ skjutsade hem mig och for tillbaka in till sitt jobb och när han kom hem så hade han köpt jättefina rosa rosor ♡ lyckats bra med uppfostran där =) och så kom det en avi med posten om att jag hade ett brev att hämta på Coop eftersom det inte gick ner i lådan våran..... så pappan hade hämtat det efter jobbet....En snäll själ vid namn Sirpa hade skickat mig garn,sidenband och knappar..Tack Snälla Rara Sirpa......jag blir så himla glad över det jag får skickat till mig, ÄLSKAR JU ALLT SOM HAR STICKNING att göra...... att få klämma och fundera på vad det ska bli för skapelse,drömma mig bort ett tag från verklighetens bistra sanning...... Är ledsen för att inte det går att åka iväg till symässan....men att åka på ngt i sjukdomsväg vill jag inte göra...... Skulle inte orka med det....... Ville gick iväg idag...är inte riktigt 100 ,men han har ju ingen feber....... och busa med syrran gick väldigt bra ikväll......Linnéa och Ebba for iväg hem till Tobias familj några dagar,så Farmor & Farfar får njuta av allas våran lilla Prinsessa Ebba......så här hemma är det väldigt lugnt..... nä nu är det giftpillerdax.......och sen försöka få tag på min JB ...som ska få kliva ner i myslådan med mig ☆Godnatt & Sovgott ☆
Pappan gav Mamman så fina rosor

Sjukhusstickning idag ♡

Tack ♡

Tradera vinst

5 kommentarer:

  1. Du gjorde det bra som kunde somna under magnetröntgen=) det dundrar ju nått så fruktansvärt.
    Vilka fina rosor du fått, du är värd varje ros som finns i hela världen vännen.
    Hoppas du kan sova inatt.
    Åh tack än en gång för den fina presenten som "vi" fick idag. <3
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Åh så gullig man...ja man får se till att dom sköter sig; ))...Jaa jag älskar Mia Skäringer....Ja vikken dag du haft inte undra på att du är trött gumman ♥...Snäll go tjej som skickat lite fint till dej ♥ Kram Gunilla...sov gott

    SvaraRadera
  3. Tycker det är tråkigt att du inte kommer iväg till symässan men du har fattat ett bra beslut - det hög ljudvolym, folk som trängs och massor med baciller i luften. Du är för ömtålig nu för att åka den här gången men tänkte att du kunde få en liten "symässa" skickat till dig. Och vad bra att doktorn tycker att strålningen gått bra .♡ Jag gillar läsa din blogg o se alla dessa söta plagg du stickar i turbofart♡ Jag kan inte ge dig hälsan åter men garn är roligt och att fantisera vad man ska göra och du behöver få drömma och fantisera...Och du tänker på de allra minsta som har så bråttom att komma till världen Kan tänka mig att föräldrar till de små kommer bli glada över dina söta plagg.Sov gott och dröm sköna drömmar Kram Sirpa♡

    SvaraRadera
  4. En lydig man är en lycklig man 😉
    Hoppas att du får upp ditt blodvärde så kanske lite av energin återvänder.
    Härligt att strålningen verkar funka i alla fall.
    Bra bedrift att nästa kunna somna under magnetröntgen.
    Vilket underbart paket du har fått 💚
    Jag hoppas att John Blund hittade till ert gula hus natten som varit och att du sovit gott.
    En bra torsdag önskar jag dig ❤❤❤

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag tittar in då och då till din blogg. Tänker ofta på dig!
    Kram
    Från k
    Katarina i sundsvall

    SvaraRadera