Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 14 februari 2014

Idag va det sista strålningsdagen

Gasch så skönt att detta är över.... har ju mått så dåligt efter strålningen....illamående och en hemsk huvudvärk...... så även idag,då mådde jag så illa så jag trodde frukosten skulle komma upp......Men jag och Ville intog varsin plats i soffa & fåtölj när vi kom hem  och vilade tills det värsta gått över...... sen övergick allt i en enorm trötthet....orkar knappt gå på toan....... men vi lyckades få en lugn eftermiddag idag...bara jag och lilla Hjärtat hemma....... Pappan hade veckohandling på schemat efter jobbet så han va inte hemma förrän vid 18.30...... Hastigt och lustigt stod det ett blombud och knackade på..... fick en stoooor bukett med rosa rosor utav Faster Ingrid och Farbror Janne (min favorit farbror sen jag va liten) Och senare kom Mia & Julia med en bukett rosa fina tulpaner...älskar knastret av fräscha tulpaner.....så nu blommar det ordentligt i vardagsrummet med alla blommor jag fått.....och så fick jag ett så gulligt kort från fina Gunilla ♡ Är så glad i klockan jag fick av pappan i morse...han va tvungen att ta med den in till Gulfynd för att minska av armbandet.....mina handleder är så tunna, 13cm så det va en bra bit som fick tas av.........men nu sitter den på armen ♡ fick även hem min Traderavinst idag,pärlor som vi ska pärla namn-armband av....jättefinna va dom.....blev jättenöjd......så nu är det myslådedax men först giftpillren och hostmedicin för hostan är för jäklig..... Godnatt Världen ☆☆☆☆☆
Rosa Rosor

Rosa Tulpaner


Snodde en bild från Sara på Mormors
Lilla Isak ♡



3 kommentarer:

  1. Vad skönt att strålningen är över, nu kanske du får mår lite bättre och orkar få göra det du är bäst på STICKA, sov så gott vännen / kramen <3

    SvaraRadera
  2. Puss gumman...Så kul att du fått blommor o klockan var så fiin:) Tänker på dej ♥ sov gott ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Äntligen är strålningen avklarad ❤
    Fina blommor och fin klocka 😊
    13 cm det var mycket det, hoppas att aptiten återvänder så du får lite kött på benen. Kram fina du ❤
    Anki

    SvaraRadera