Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 2 februari 2014

Det blev akutbesök på Akademiska......

Efter att febern landat på 40 grader i går kväll och va över 39 imorse så va det ju ett ganska lätt beslut att bege sig iväg in till akuten..... va mör kan jag säga....men med all annan skit man har i kroppen och så får man 40 graders feber så blir det väl så....... kom in före tio och blev väl omhändertagen,då va febern uppe i 39,8....alla möjliga blodprover togs(känns tomt i ådrorna),Ekg,blodtryck,syremättning, fick dropp och så blev det en lungröntgen......men det va inget fel på lungorna så eftersom sänkan va hög misstänkte läkarn luftvägsinfektion.....så vid 15.30 fick jag mitt recept och kunde ringa efter pappan....så skulle han höra av sig när alla provsvaren kommit om det va ngt konstigt med dom..... Orkade inte ens ta fram min sjukhusstickning som alltid ligger i min väska för att jag va så matt.......






Sagostund med Morfar


ÄNTLIGEN HEMMA ♡
Linnéa hade varit duktig och städat innan jag kom hem,det värsta som finns / funnits är att komma hem till ett hem i kaos när det finns stora barn som kan göra lite nytta också och inte bara flyta omkring..... Så Tack Linnéa det va snällt gjort......tog nyss tempen och den va 39,1....och jag som har en strålningstid imorgon..... undrar hur det blir...... nä nu ska jag kliva ner i myslådan har sån feberfrossa...... ♡Godnatt & Sovgott ♡

9 kommentarer:

  1. Hoppas febern lägger sig och att du snart känner dig bättre och kan sticka lite...det bästa du vet::))

    SvaraRadera
  2. Skönt at du fick åka hem, ta det nu bara lugnt och vila så ska du se att allt snart är bra, kryapådigkramar, <3 :)

    SvaraRadera
  3. Härligt att komma hem till ett städat hus när man är sjuk <3
    Skönt att du åkte in och blev ordentligt kollad. Sov sött och jag önskar att du vaknar utan feber i alla fall.
    Kram och krya på dig <3
    Anki

    SvaraRadera
  4. ♡ Hoppas att du är feberfri i morgon. Sov gott! God natt! Sirpa

    SvaraRadera
  5. Åh jag skulle vilja krama om dej Bettan♥ Du får då all skit just nu!...Skönt vara hemma förstår jag men du åker väl in om du blir värre....det lovar du va?...snäll Linnea som hjälpt dej röja upp...kraam o gonatt Gunilla ♥

    SvaraRadera
  6. Åh vad jag hoppas att du bara ska få må bra och vara frisk.
    Kram Virre <3

    SvaraRadera
  7. Efter en sådan här dag borde du ligga i myslådan flera dagar.....krya på dig och ta de lugnt♡♡♡. Kram Laila.

    SvaraRadera
  8. Vila nu ordentligt och se till att stora barnen hjälper till mkt.Vet själv med mina egna barn hur lata dom kan vara, men du behöver mkt hjälp så du får vila dig.kram

    SvaraRadera
  9. Stackars vän som måste ha det så jobbigt. Skönt att din dotter ställde upp å röjde det kan ju alla göra nu när du har det så jobbigt. Tänker mycket på dig. Hoppas att du snabbt blir feberfri så du orkar sticka igen som du tycker om. Många kramar

    SvaraRadera