Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 28 februari 2014

♡♡♡

En dag som började som alla andra........ är väldigt trött nuförtiden...... intressant och se vad hb värdet ligger på nästa vecka då det återigen är dax för provtagningar och injektion av xgeva och sandostatin lar....... Har idag stickat på koftan som jag trodde skulle bli ett set till ♡Pytteliten♡ men den blir nog i storlek till en normalstor 0 - 3 månaders bebis.....så får nog göra om storleken om det ska passa till prematurer..... så den får nog gå till försäljning på min facebook sida som finns HÄR och allt jag ,om jag, säljer ngt ska jag skänka pengarna till cancerfonden......Ville kom hem nöjd och glad då Titt & Boman hämtade honom med bil vid busshållplatsen idag.....snart kan han cykla hem igen hoppas jag.....Middag idag blev chicken nuggets,ris,sötsursås,currysås och grönsaker....jag har även creme fraich som sås till då jag inte kan äta starka rätter tack vare dom förbenade munsåren,men då blandar jag i lite sötsur sås i creme fraichen,mums ☆ sen blev det soffhörnan för min del.....och när det va dax för Let's Dance va alla hemmavarande bänkat sig framför tvn.....Linnéa va snäll och gjorde lite gottit till....Fetaost,tomater,rödlök,kryddor och olivolja som får stå i ugnen och gegga ihop sig....SUPERGOTT !!! Har några favoriter i programmet..... Sen är det en stor dag i dag..... Mitt försfödda barnbarn GUSTAV fyller hela 18 år ♡♡♡♡♡ tänk va tiden går....tyckte det va igår jag va barnvakt till honom som pytteliten och han blev hungrig och vägrade ta flaska,som tur va ammade jag Philip då som är 7 månader äldre än Gustav ♡ så då ammade jag Gustav också ♡ och han blev nöjd och belåten tills hans mamma kom tillbaka.....Så ett STORT GRATTIS TILL DIG GUSTAV ♡♡♡♡♡ Vi kommer på fika imorrn.....så därför ska jag kliva ner i myslådan om ett tag efter intag av giftpillren ...... ☆Godnatt☆
MORMORS FINA GUSTAV ♡♡♡


5 kommentarer:

  1. Haha, ja vad gör man inte för att få dom små att bli nöjda =)
    Trevlig helg på dej, hoppas att du orkar sticka och mysa med de dina så mycket som möjligt <3

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Har du försökt lämna bort tomat och lök?
    När jag läser om dina munsår så tror jag de kunde vara boven i dramat. Måste själv nyligen tyvärr lämna bort dem ur dieten då min tunga fick sprickor som ju gjorde att allt man åt eller drack gjorde så in i attan ont. Är 58 och har inte haft några som helst problem (med sådant) förut. Läkaren sa att det kunde bero på förtunnade slemhinnor (jäkla menopaus). Vet ju inte om det här gäller dig men du kunde ju prova att dra ner på dehär två under ett par veckor och se om det blir någon förändring. Hoppas du blir av med blåsorna och framför allt dina cancermonster. Ha det gott.

    SvaraRadera
  3. Du donar o fejjar o grejar mycket ändå tycker jag! Skönt du får vila emellanåt.Åh vilken ung mormor du är Bettan! Fin pojk♡ Vem är mamman? Emma eller? .jag var ' ung' tyckte jag när jag blev farmor vid 40 fyllda:) men där ligger ja i lä' kraaam Gunilla

    SvaraRadera
  4. Härligt att Ville fick åka bil hem och so du skriver snart åker cykeln fram. Tur du kunde amma barnbarnet också när han inte ville ha flaskan.
    Jag hoppas ni får en fin kalasdag.
    Kram ❤❤❤
    Anki

    SvaraRadera
  5. Ha en bra lördag. Kärleken från en barnkär mormor är den bästa gåvan ett barnbarn kan få. ♡ Sirpa

    SvaraRadera