Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 23 februari 2014

Efterdyningar.......

Har inte känt mig till 100% idag....... matt och orkeslös men när tvättmaskinen gav upp så va det bara att bita ihop och hjälpa pappan få ut den i garaget för koll av pumpen...... blir ju så himla bökigt när det knasar med arbetsmaskinerna..... men pappan lyckades få den att komma igång igen.... Hjärtstartare ...... vilken tur för här går det två maskiner minst om dan, 1 med mörk tvätt och 1 med ljus....och nångång blir det vit tvätt och sängklädestvätt.......så jag blev så glad när jag fick sätta igång den igen.....efter vi tittat på OS och fem milen åkte vi in till Mia och Zacke för att kolla hur hon fått det i sin nya lägenhet.....och den va jättefin, stor tvåa och ljus.... Fick träffa lilla Nikita också som Mia hundvaktar åt brorsan sin när han jobbar.....Passade på att gå in på Gränby  Willys och handla lite hårmedel och lite annat smått och gott.....va även in på outleten Arga Kaj och där hittade Ville en hoodtröja,ett par mjukisar och jag neonfärgade strumpor......va även in på zoo affären för att kolla om dom hade dom gamla hederliga yngelburarna....och det hade dom.... när vi sen kom tillbaka hem va det dax att sätta igång med middagen vilket i dag blev Tacos......mätta och belåtna blev det soffan med kaffe och glass.... och där har jag suttit tills nu.......nu är det giftpiller dax och sen kliva ner i myslådan....imorrn är det skoldax igen..... och jag får en lugn förmiddag för Linnéa och Ebba är kvar i Sävja....... saknar den lilla sötnosen men ibland är det så skönt att få total tystnad ♡♡♡♡ ☆Godnatt☆ på er........






7 kommentarer:

  1. Oj vad du orkar med. Beundrar dej. Finns det inte hjälp att få med tvätt och städning från kommunen i din situation? Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken härlig familj du har....du är rik du, även om du just nu har det väldigt jobbigt!! Kram,kram S <3

    SvaraRadera
  3. Ja tvättmaskin o såna saker bara måste funka...Du är inte dålig som orkar så mycket tycker jag...hoppas du får en skön dag i morron...kram på dej ♡ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Va kul att du har kommit iväg lite utanför hemmets väggar. Tvättmaskin måste funka..tur att ni fick ordning på den för det är inga billiga inköp och medans man väntar på den nya växer tvättberget...Men jag är inte alls förvånad att orken tar slut. Det är ju full fart hela tiden. Men jag antar att du trivs med det...men försök ändå ta små mikropauser under dagen..Ha en bra måndag. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Oj vilken energi du har vännen, men när man känner sig pigg är det ju roligt att göra en massa saker, livet går ju upp och ner, mer eller mindre för oss alla, du är fantastisk tycker jag, passa på och njut nu när barnen är i skolan, samtidigt är det ju dom som ger en energi, kram var rädd om dig <3

    SvaraRadera
  6. Vilken tur att pappan fick fart på maskinen igen 😊
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera
  7. Kikar in en gång till 😊
    Jag hoppas att veckans första dag har varit bra.
    Sov gott när du väl lägger dig ❤
    Anki

    SvaraRadera