Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 13 februari 2014

har aldrig någonsin varit så trött som jag är nu......





Det är inte roligt....... men är så trött så jag knappt orkar sticka på dan..... då är Mamman trött =( har sovit ganska bra ändå på nätterna..... for iväg tidigt för strålning.....Ville fick åka med för han valnade med feber och Linnéa är ju hos sina goa svärföräldrar....så det va bara för honom att följa med..... sen va det hem och vila,får sån fruktansvärd huvudvärk efter inte ens alvedon hjälper......så vi intog soffa och fåtölj,jag och Ville när vi kom tillbaka hem......tittade på Charlotte Kalla när hon så duktigt tog hem silvermedaljen och så började Hem till Gården lagom efter........I dag blev det pasta,grönsaks wook med skuren filé i små bitar och alla åt med god aptit även Emma som kom med pappan hem efter jobbet.......Fick så fina bilder på min lilla Ebba sänt från Sävja ♡♡♡♡♡ nä nu ska jag ta mina giftpiller,spela lite Word Feud och förhoppningsvis ha en date med JB i myslådan.... För imorgon är DET SISTA DAGEN MED STRÅLNING ☆☆☆☆♡♡♡♡♡☆☆☆☆ WIIIIIIHOOOOOO och Alla Hjärtans dag ♡♡♡♡♡ så då ska det firas =) Godnatt på er ♡

7 kommentarer:

  1. Lilltjejen är jättesöt! Men så tråkigt att Ville har fått feber igen - håller tummarna så att det inte smittar. Och i morgon är det alla ♡:s dag och sista strålningen föt dig - kan.tänka mig att det känns bra. Sov gott, God natt2♡♡♡♡♡ Sirpa

    SvaraRadera
  2. Lilla kära du<3, vilken jävulsk vecka du har haft. Måtte det vända och bli bättre nu tillsammans med din familj och din kära stickning.
    Tänker på Er
    Styrkekramar till dig <3
    /Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh va gott det är sista strålning:). Jag önskar dig en mysig alla ♡dag. Vila.
    Många kramar Laila.

    SvaraRadera
  4. Äntligen fredag då kan man säga....klart man blir trött utav allt du får gå igenom...ha det så bra du kan nu fina Bettan ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  5. Så skönt att det är sista strålningen jag tycker du är jätte duktig som orkar allt.En riktigt stor alla hjärtans kram till dig.

    SvaraRadera
  6. önskar dej /er en riktigt fin alla <3 dag. Skönt att det är sista strålningen idag.
    Stor kram min kära vän.<3<3<3

    SvaraRadera
  7. ❤Härligt att det är sista strålningsdagen idag❤
    Nu hoppas jag att du och din kropp får lugn och ro så din trötthet ger sig av.
    Stackars Ville som är feber lite nu och då....
    Njut av vad jag hoppas blir en underbar alla hjärtansdag ❤❤❤
    Anki

    SvaraRadera