Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 15 februari 2014

Ingen Symässa för mig =(

Tråkigt men inget att göra åt.....men hade verkligen sett fram emot att få åka på Symässan...... men med risk för att bli smittad av alla virus och bakterier som far runt i stora folksamlingar så fanns det inte ens ett val...... Hoppas ni som åker dit hittar mycket fint..... nu är det förmiddags kaffe dax här....pappan är ute och åker rullskidor ...... snart är det damernas stafett i OS..... håller tummarna för Sverige ♡

6 kommentarer:

  1. Jag förstår din besvikelse fina du❤❤❤
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Stackare! Du behövde ju verkligen komma ut mer än på sjukhus!

    Kram! <3

    SvaraRadera
  3. Tycker synd om dej, det vet du:(..Men klokt val ändå tycker jag..eller du hade inget val som du sa! Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  4. Livet är inte ett enda jädra dugg rättvist! Styrkekramar från Skåne

    SvaraRadera
  5. Vilket avslut av Kalla! Jag var till syfestivalen igår - jättetrevligt - men jag som har förmånen att vara frisk var helt slut i går. Mycket klokt beslut av dig att inte åka och visst fanns det mycket bra på mässan men det är också en plats för alla baciller att hitta nya offer. Tänkte på dig när jag var på mässan ♡ och alla dessa söta babynystan som fanns där och dina flitiga händer. Men inte ens jag orkade ta mig till de bästa fynden. Men vad hjälper det att tala om att det inte hade varit en bra plats för dig för jag förstår att du saknar ditt "friska" liv. Bra för din yngste att följa med till sjukhuset så han hade bra koll att mamma kommer hem♡ Sånt är viktigt när man är liten. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Tråkigt, men nästa gång är du med och röjer runt bland alla garner, kramizar till dig vännen, <3

    SvaraRadera