Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 10 juni 2013

Bytt tid för medicin intag, Skickat iväg barn nr 9 på skolbalen och varit och tittat på barn nr 10's första klassteater avslutning =)

Har ju inte mått så bra när jag tagit min nya cancermedicin har ju blivit  skakig , matt , yr och jättekonstig...men då böt jag tidpunkt på när jag tar dom ,så istället för på morgonen så tar jag dom när jag går i säng så jag förhoppningsvis sover bort den värsta skakigheten och mattheten.....ja ja vi får se .... idag har de varit full rulle på aktiviteter igen.....Efter en relativt lugn förmiddag/Mitt på dan dag så kom Julia hem med en kompis för att fixa sig inför Niornas bal med middag i Almungeskolan....även deras två kavaljerer mötte upp här för att sedan bli skjutsade av Storebror Mikael i hans "Raggar Ford" Dom va såååå fina alla fyra...... kul när dom får klä upp sig ..... Julia va så fin i sin ljusa mintfärgade klänning..... När Balfolket gett sig iväg va det våran tur att fara iväg på Villes Klassteater i Funboskolan...och dom va så duktiga hela klassen.....sen va det hem för en välbehövlig kopp kaffe......Jag va sååååå trött men orkade sticka för nu är det bara ärmarna kvar på Tuvas kofta =) Värken i armbågen har varit hemsk idag....de gör så förbaskat ont.......Googlade och tror nog att det kan vara typ Tennisarmbåge....och va gör man åt sånt ????? Sen blir värken i bröstkorgen inte bättre,blir så skraj att det fortsätter att växa i bröstkorgen......att den nya behandlingen inte hjälper....va tar man till då tro ??? Såg i journalen att det skickats nya remisser till kirurg och onkolog ?????? Men nu ska jag spela Word Feud och sen hojta på JB....... Så nu önskar jag att alla får en God Natt........






2 kommentarer:

  1. Grannen fårtanten har haft många tennisarmbågar. Prova med att linda ett elastiskt bandagen ca 10 cm nedanför armbågen, ganska hårt. Det finns specialbandage men man kan prova med egen elastisk binda först. Gogla på tennisarmbåge där ser du hur det ska sitta o avlasta muskeln som går till armbågen. Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre när du ändrat tid på medicinen! Såg i nån stickblogg ett stretchingprogram för stickare, men kommer inte ihåg vart.... De skulle kunna hjälpa armbågen. KRAM

    SvaraRadera