Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 23 juni 2013

Myser i min soffhörna med stickningen och Wallander på tvn. ....

ja efter en dag med fullt röj så är det lite stillsammare nu..... men inte så mycket för Lilla Ebba och Ville är fortfarande uppe och grejar..... Linnea fick henne inte att somna till kvällen och pappa Tobias lyser med sin frånvaro.....men tur hon är så snäll lilljäntan nu när Linnea är själv med henne jämt...... På förmiddan idag dök Micke och Petra med barnen upp på en fika.... Tim och Ludde dök upp också på morgonkvisten eftersom han låst sig ute,och kom från Öregrund ...... så dom slockna på soffan i uterummet..... på eftermiddan kom Emma & Lars på fika och hade smarrigt kaffebröd med sig till familjens förtjusning.....jag hann väl sticka några varv på Isaks kofta.....innan det va dax att fixa middag som idag blev lax i ugn med kryddor ,smör och massor med dill,potatis,min kalla special sås och sallad..fiskpinnar serverades till pojkarna..... sen va det krasch i soffan kan jag lova och nu sitter jag här och kollar på Wallander.....och stickar...








1 kommentar:

  1. Tack goa du för titten hos m e j idag:)) Fina bilder du visar...Jag kollar W oxå nu...kram o sov gott sen...Gunilla

    SvaraRadera