Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 22 juni 2013

Vindensdag.....

Jissus vad det har blåst i dag,är lite orolig för mina Blomman för Dagen..... hoppas dom inte blåser sönder..... idag har det varit en trötterdag...blir alltid sååå himla trött efter en dag då det varit mycket på G .... Dagen har ju inte varit allt för mysig väder mässigt så dagen har spenderats i uterummet...och stickorna har fått hålla mig varm.... har fortsatt sticka på Isak's kofta har ju en del att ta igen då det inte blev så mycket stickning igår.... Tim va över en stund på dan.... till lunch idag åt vi Saras Västerbottenostpaj och sallad och till middag blev det hel grillad fläskfile,kantarellsås,beasås och stekt färskpotatis och sallad.... gott som bara den va det.... Sen blev jag så glad igår när Emma kom med en skål med jordgubbar på till mig i samma serie som krukan jag fick av Titt <3 just nu sitter jag och väntar på att tv4's nyheter ska börja....Pappan och Ville är i garaget och snickrar...Ville älskar att snickra och bygga saker...han kollar på Äntligen Hemma och Sommar med Ernst...lilla knäppisen....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar